Dlaczego trening EMS jest bardziej efektywny od klasycznego treningu?

Dlaczego trening EMS jest bardziej efektywny od klasycznego treningu?

Na pierwszy rzut oka może się to wydać dziwne i niemożliwe – raz w tygodniu tylko 20 minut i wystarczy ?

Dlaczego tak się dzieje?

Odpowiemy Wam na klika pytań …

Dlaczego trening EMS trwa tylko 20 minut ?

Podczas jednego treningu EMS Twoje ciało otrzyma średnio 150 razy więcej napięć mięśni, niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnego treningu siłowego. Dzięki temu 20 minutowy trening odpowiada 3-4 godzinom treningu na siłowni, bez negatywnego wpływu na nadmierny wyrzut kortyzolu.

Dlaczego ćwiczymy bez żadnego obciążenia?

Podczas treningu skupiamy się tylko na własnym napięciu mięśniowym. Ćwiczenia które wykonujemy są całkowicie bezpieczne ponieważ poruszamy się tylko w pozycji półprzysiadu, wykonujemy proste ruchy – takie jak uniesienie ręki lub uniesienie nogi. Maksymalny podnoszony ciężar to 2-3 kg, dzięki czemu nasze ciało nie jest narażone na żadne kontuzje.

Ile można spalić kalorii podczas jednego treningu ?

Trening EMS ma charakter siłowo-interwałowy – co cechuje go największym stopniem intensywności. Według badań podczas jednej 20-minutowej sesji treningowej możemy spalić do 400 kcal, natomiast w bilansie całodziennym do 1200. Dzieje się to za sprawą przyspieszenia metabolizmu – dzięki czemu efekt utrzymuje się przez wiele godzin po treningu.

Jak szybko będą widoczne rezultaty ?

Pierwsze efekty pojawiają się już po kilku treningach 6-8. Wszystko zależy od genetycznych dyspozycji i intensywności. Trenując regularnie i z zaangażowaniem jesteśmy osiągnąć pożądane efekty szybciej, niż w przypadku klasycznego treningu siłowego.

Wzmocnienie mięśni głębokich – jak się to dzieje?

Impulsy elektryczne, które docierają do naszego ciała stymulują wszystkie mięśnie – nawet te najgłębiej położone czyli mięśnie głębokie – które są odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy kręgosłupa przy zachowaniu jego naturalnych krzywizn.