Tik Tok dla firm: Doskonały sposób na reklamę Twojej działalności w sieci!TikTok to aplikacja, która powszechnie kojarzy się z głupimi filmikami i synchronizacją ruchów warg, ale może być także doskonałym narzędziem marketingowym dla Twojej firmy. TikTok jest aplikacją, z której często korzystają millenialsi, więc jeśli szukasz nowych sposobów na dotarcie do swojej grupy docelowej, TikTok jest aplikacją, którą powinieneś poznać. Dzięki tym wskazówkom możesz wykorzystać TikTok, aby dotrzeć ze swoją firmą do większej liczby potencjalnych klientów.

Wykorzystaj influencer marketing

Jeśli Twoja firma jest skierowana do określonej grupy demograficznej, powinieneś przeprowadzić badania w celu znalezienia najbardziej odpowiednich influencerów w mediach społecznościowych w Twojej branży. Po znalezieniu influencerów można do nich dotrzeć i zapytać, czy byliby zainteresowani współpracą z Twoją marką poprzez wykorzystanie ich produktów lub umieszczenie ich w swoich postach. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z influencerami w serwisie TikTok, możesz zgłosić swoją prośbę za pomocą funkcji "collab", w której możesz zaoferować influencerowi pieniądze, produkty lub promocję w zamian za zamieszczenie jego postów. TikTok ma także własną funkcję "collab", w której użytkownicy mogą prosić o współpracę z innymi użytkownikami, podobnie jak w przypadku "dMs" na Twitterze.

Tworzenie krótkich filmów reklamowych z dźwiękiem

Jeśli Twoja firma sprzedaje produkty, możesz skorzystać z 15-sekundowego limitu wideo w TikTok, aby tworzyć krótkie reklamy. Możesz napisać nazwę lub slogan swojego produktu na kartce papieru i nagrać siebie czytającego go na głos w aplikacji TikTok lub użyć aplikacji takiej jak Notatki głosowe, aby nagrać swoją reklamę w telefonie. Tworząc filmy wideo, można wykorzystać te same strategie pisania reklam, które stosuje się zazwyczaj, np. 4-P (product, price, promotion, and place). Można również używać zwrotów typu "call to action", aby zachęcić widzów do podjęcia konkretnych działań po obejrzeniu filmu, takich jak "dowiedz się więcej" lub "kup teraz".

Dwa dodatkowe sposoby na wykorzystanie TikTok do rozwoju Twojej firmy

Stwórz ankietę - Używanie ankiet to świetny sposób na zaangażowanie swoich zwolenników, zwłaszcza jeśli szukasz kreatywnych pomysłów na treści. Możesz zadawać pytania swoim followersom i poznać ich opinie na różne tematy, co pomoże Ci lepiej zrozumieć swoich odbiorców. Możesz to zrobić, wpisując ankietę w filmie, który udostępniasz w serwisie TikTok, włączając tryb ankiety. Wykorzystaj TikTok do obsługi klienta - TikTok to świetny sposób na rozwiązywanie problemów związanych z obsługą klienta, ponieważ możesz używać krótkich filmów wideo i dźwięku, aby odpowiadać na pytania ludzi. Jest to szczególnie przydatne, jeśli sprzedajesz produkty online, ponieważ możesz odpowiadać na pytania i wątpliwości w czasie rzeczywistym.